گشت و گذار

گشت و گذار

ایرانگردی و جهانگردی
گشت و گذار

گشت و گذار

ایرانگردی و جهانگردی

از اینجا شروع کردم

سلام 

با اینکه چندین سال است که در زمینه کامپوتر و برنامه سازی فعالیت میکنم. ولی تاکنون در وبلاگ فعالیتی نداشته ام.  

این اسم را هم به ناچار و با عجله انتخاب کردم، داود اسم خودم و پولو هم مخفف ماکوپولو جهانگرد است!

پس اگر تا مدتی اشکالاتی در کارم میبینید. گناه بی تجربگی و تازه کاری است. 

از امروز میخواهم یک سفر ۲۰۰۰۰ کیلومتری را شروع کنم.  

پس از ۱۵ سال ایرانگردی، از امسال میخواهم با خانواده ام به جهانگردی بپردازم. 

پس منتظر مطالب جدید و عکسهای دیدنی از نقاطی باشید که ما به آنجا سری خواهیم زد و شما را با آن زیباییها آشنا میکنیم. و البته عکسهای گذشته ام را هم بعد از بازگشت نمایش خواهم داد.

 

امروز ۱۸/۵/۱۳۸۹ مشهد 

داود 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

منتظریم تا سفرنامه آنلاین شما رو بخونیم
مشتاقیم تا عکسهای مناظر زیبا و نیز red light district را ببینیم.
موفق باشی

/نیم میم ز ترکستان نیمی ز فرغانه/نیمی ز آب و گل نیمی ز جان و دل /نیمی لب دریا! نیمی همه دردانه/(مولوی)

توتیا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://totiayedel.blogfa.com

سفر خوش . با سلامتی و موفقیت همراه . در سفر های آینده به خانواده افزون. سوقاتی ازیاد نرود. مارا هم یاد آور.

متشکرم، امیدوارم سفر بعدی با هم باشیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.