گشت و گذار

گشت و گذار

ایرانگردی و جهانگردی
گشت و گذار

گشت و گذار

ایرانگردی و جهانگردی

ازمیر به چشمه

از مسیر جاده قدیم چشمه و برای پیدا کردن کاروان پارک رفتیم. حدود ۵۰ کیلومتر به صورت اهسته و با دقت سمت راست و چپ را جستجو کردیم، ولی پیدا نشد. 

سمت راست ساحت دریا و کناره چپ هم فنس و زمین حایل میان اتوبان با جاده قدیم بود. 

خلاصه در ورودی گوزل باغچه، پلیس جلو مارا نگه داشت. مدارک خواست تماما تقدیم شد! چراغها را کنترل کرد، هیچ مورد خلافی پیدا نشد. به کمربند بنده گیر داد! هرچه گفتم بابا من الان این و باز کردم. نگاه کن بغل دستی ام کمربندش بسته است. 

سرتان به درد نیاورم که خودش را به نفهمی زد و ما هم نفهمیدیم که دردش چیست!! بعله با یک ۱۰ لیر تمام میشد ولی نشد و ۶۲ لیر جریمه!! نقدی. البته قبض جریمه را برای یادگاری نگه داشته ام. این هم از دومی 

با حالتی دمق و خراب به سمت چشمه روانه شدیم. ساعت حدود ۱۲ شب بود و باد شدید، جاده باریک و گردنه های ناجور هم قوز بالاقوز شده بود. 

به چشمه رسیدیم. ولی کو حال که به زیبایی های طبیعی و غیره! نگاه کنیم و کیف نماییم. 

به دنبال یک محل برای استراحت و تمدد اعصاب گشتیم. بالاخره یک پانسیون، پیدا شد که اول به ما گفت ۲۵ لیر و وقتی اسبابهایمان را با بدبختی از سربالایی خونه و پله ها بالا بردیم. اون بالا گفت ۷۵ لیر!! شدیدا عصبانی شدم و قبول نکردم. در اتاق را قفل کردم و کلید را برداشتم و با اسباب ها به پایین جای ماشین رفتم. 

هر گفت قبوله؟ کلید؟، گفتم بیا پایین و وقتی آمد پایین گفتم این کلید و نمیخوام!! یک بیلاخ هم نشانش دادم که خب اینجا یعنی موفق باشی. 

با ناراحتی مضاعف و تصمیم به خروج از این دیار ناجور به سمت خروجی شهر حرکت کردیم که پمپ بنزینی دیدیم در کنار یک منطقه پارک مانند و کنار تعدادی هم ماشین ون توقف کردیم. 

میز غذا مهیا شد و در ابتدا با عصبانیت و کم کم با آرامش به خوردن پرداختیم. شب را داخل ماشین و همانجا خوابیدیم. 

 

با اجازه کمی استراحت و سپس ادامه ماجرا 

ضمنا من الان در قونیه هستم و از وایرلس یک بیچاره خیرخواهی استفاده میکنم. بنده خدا که حرفی نمیزند. ولی من هم حیایی ندارم که چندبار استفاده کنم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

پس از یونان و قبرس و ایتالیا و... خبری نیست؟ همش ترکیه؟ مثل اینکه عکسا رو باید وقتی اومدی ببینیم؟
تعریفای اولت از ترکا درست از آب درنیومد؟
هنوز که خسته نشدی؟ کی خسته اس؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.